Thursday, June 09, 2011

亂打主意:八十後回話

上回關於女上司的文章出版後,有網友直言質疑我偏激:「咁多年男女老闆都跟過,已婚未婚都有,不覺得未婚女老闆特別有問題,是我幸運定係依家時興踩得就踩?」

恕我失禮,惟有公開苦主的口供了。

「娛樂圈,返九點,放十點就梗o架啦,冇所謂。」接近消息人士隔着手機報料:「你話人哋做嘢唔好,就要睇吓人哋係收緊咩價錢、做緊咩。你自己係高層,又分紅又剩,分分鐘幾百萬一年。下面啲細嘅,一萬蚊個月。佢就幾乎日日朝早九點打去你個位,之後講幾句佢想做嘅嘢,之後就叫啲下屬九點半就要做好個Report畀佢,多半個鐘都冇o架。



最火嘅係Facebook單嘢。佢以為坐喺電腦旁邊半個鐘搞掂,或者係用電話做都得。你個Fan Page要多人睇,就要成日Update。啲Post又要貼片,又要Reply啲網友留言搞互動。你有個數要下屬去追,個下屬就要成日搞。」就調查所見,5月14日星期日有10:36/11:47/13:31/13:32(兩次)/20:41/ 23:02七條更新。5月13日星期六由早上09:30至晚上23:04都有六次。再上個周末也有六條更新左右:「佢以為可以話咁快就搞掂。但係其實呢樣嘢係要成日做,先會畀人覺得你個Fan Page好似好多嘢睇咁。佢又唔想畀錢人做,咪叫自己啲Staff搞囉。佢畀個Assignment出嚟嗰陣,知唔知要點做先?

後來啦,咁想走啦,佢就要人兩個月通知,又話升職,又話加到萬五蚊人工……做唔做?梗係走啦。成行都知道呢間公司換人換得咁快嘅原因係咩啦;依家邊個入去做,我哋都笑嗰條友o架啦……」

在日本,這種上司,叫黏土上司,性格特質和形成原因,在我的《日本亂象》中有詳細分析。想對付這種上司?請自行看看。

No comments: