Monday, April 15, 2013

熱吻背後:我有我天地



我有我天地


健身教練語錄:條女嗰次話去睇《愛》(Amour),睇到一半佢已經瞓咗,我覺得OK喎……睇到眼濕濕。好X彩套戲係佢揀咋!我估佢以為有個愛字嗰啲戲,就係《十分愛》嗰種囉!點知佢一出戲院門口就話:『都幾悶呀可?』都係嗰句,好X彩套戲係佢揀咋!」

*  *  *  *  *

先旨聲明,我不是說所有香港女人都是港女,但港女某些特色,其滋擾程度,其實和網上很多人不滿的大陸客無異。

某天,學生E傳我這樣的message:「港女真是世界上最浪費資源的生物。」學生E說。明顯,他是港男。「我去香港文化博物館看展覽,有幾個港女喺場內高談闊論,嘈Q住晒=_,=。」

故事是這樣的。3個港女去看展覽,E走到那兒,她們就邊談邊「看」到那兒。

A女:「趁而家跌跌哋,要買定樓喇!」
B女:「買樓咪即係要結婚?」
A女:「我諗佢會求婚啩!我睇緊清水灣XX園(太高級,我也不知道在甚麼地方)。」
C女:「咁你諗住去邊度擺酒?」
A女:「上環嗰間XX囉(Again,太高級,我真的不知道)!李嘉欣都好似係嗰度擺過,其實唔貴得過靚酒店好多㗎咋!去酒店都係食屎㗎啦!上次我去飲嗰間啲嘢幾難食,我重俾咗成4,000蚊人情!」

B+C女:「嘩……」

就在文化博物館內的俄羅斯宮廷遺珍展品中,這群港女精神上在過她們美好的假日。

港女的特色是,很有趣,不論場景(是Harlan的餐桌、《屈獄情》(BENT)的觀眾席,抑或是《愛》(Amour)的電影院),她們都好像活在自己的世界,總在說些她們覺得非常重要的事情。

如果我可以活得這麼自我,活得像沒有別人一樣,我想,我會快樂很多、很多。

(原文刊於 New Monday P144  |   Lifestyle{熱吻背後})



No comments: